woensdag 9 mei 2018

9 mei 2018 - klompenpad BreeschoterPad


Omdat ik het vandaag overdag veel te warm vond om te gaan wandelen heb ik gewoon een korte avondwandeling gemaakt.
Ik heb daarvoor een klompenpad van 6km uitgekozen. Breeschoterpad in Scherpenzeel/Renswoude is het geworden. De auto heb ik geparkeerd bij restaurant 'De Dennen' in Renswoude. 

De route was een deel bos en een deel agrarisch. 
Voor deze afstand een hele mooie afwisselende route en bijna geen asfalt gezien.

En toch kon ik er niet echt helemaal van genieten. En dat lag niet aan de omgeving en ook niet aan de markering, maar van begin tot het eind van de route ben ik helemaal lek geprikt door de muggen!
Dus ...... voortaan ook anti muggenspray in mijn rugzak mee!

Lieve wandelgroet,
Annemieke




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten