maandag 19 maart 2018

Trage Tocht Leusden - Landgoed DenTreek-Henschoten


Vanmorgen besloten om een wandeling in de buurt te gaan maken. En het is een TrageTocht van ca 14km geworden over Landgoed Den Treek - Henschoten.

Ik kan hier eigenlijk heel kort over zijn, ik viel van de ene verbazing in de andere. 
Wat een verscheidenheid in gebieden, bos, heide, veengebied, brede lanen, smalle paadjes. Ik heb van het begin tot het einde genoten!

Zo dicht bij mij in de buurt (ca 15-20 minuutjes met de auto) en voor het eerst in dit gebied geweest.

Ben nu al benieuwd hoe het er hier in de herfst uit zal zien.

Nieuwsgierig geworden? .... Bekijk dan gewoon even onderstaande foto's en geniet met mij mee.

Lieve wandelgroet,
Annemieke


 



 


















 













 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten