woensdag 14 maart 2018

Groene Wissel 35: Huis te Maarn en Kaapse bossen


Vandaag een Groene Wissel in Maarn gelopen. Ik ben alleen niet bij station Maarn begonnen, maar heb de auto gepakt en heb hem geparkeerd bij Chalet St. Helanaheuvel in Doorn.

De dag begon erg mistig (wat wel iets mystieks had in de bossen) en eindigde lekker warm en zonder jas!

De Kaapse Bossen zijn erg gaaf (althans dat vind ik). Ik had op meerdere plekken het gevoel of ik ieder moment Robin Hood kon tegenkomen. 

Uiteraard ben ik ook even de Kaapse Toren omhoog gegaan (jeetje wat een klim).

Maar vooral genoten van de schitterende wandelroute, en uiteraard van het schitterende weer.

Lieve wandelgroet,
Annemieke


 Vanaf deze parkeerplaats lopen diverse routes van St. het Utrechts Landschap en een LAW

Wandelen in de mist heeft wel iets mystieks vind ik, zeker als de zon probeert door te komen.



De ronde tafel gevonden! Alleen de ridders waren niet thuis!



De Doornse Kei vlak bij uitkijktoren De Kaap

Uitzicht vanaf de uitkijktoren


Veel hindernissen tegengekomen onderweg


In dit gedeelte van de bossen had ik het gevoel ieder moment oog in oog te kunnen staan met Robin Hood.




Grafheuvel




Vanaf hier met-zonder jas verder gelopen.


Ehh, een wild uitkijkstoel. Het enige wild wat er rondliep was ik.

Huis te Maarn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten