dinsdag 19 september 2017

19 september 2017 - Schutpad Klompenpad


 Klompenpaden – SchutPad


Vanavond nog SchudPad Klompenpad in Leusden gelopen.
Het is het 1e maar ook meteen het kortste klompenpad in de serie, dus leuk om aan het begin van de avond te wandelen.
Ik ben alleen niet bij het informatiebord begonnen, maar iets verderop waar ik de auto op een kleine parkeerplaats kwijt kon.
Je loopt meteen langs een maïsveld en weilanden, om vervolgens een stuk bos in te wandelen. Op zich was dat heel leuk wandelen, maar toen begonnen de glijpartij paden. Ik denk doordat er aan dit pad gewerkt wordt (onderhoud?), en daardoor op het laatste stuk van de route, in de diepe tractorsporen veel water is blijven liggen.

Ook ben ik erachter gekomen dat alleen lopen aan het begin van de avond niet mijn ding is en wat vroeger in de ochtend daarentegen weer wel.

Lieve wandelgroet,
Annemieke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten