donderdag 24 augustus 2017

23 augustus 2017 - Odoorn (witte route) Poolshoogteroute




Vandaag, tussen 2 ziekenhuisbezoeken door, wilde ik eigenlijk alleen even kijken bij Staatsbosbeheer Boswachterij Poolshoogte in Odoorn. Gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik altijd langs de bewegwijzering rij als ik op bezoek in Drenthe ben. En misschien nog wel even de uitkijktoren omhoog.

Maar ik was dus even vergeten dat het nog zomervakantie is, en het krioelde daar van de bezoekers. En nu vind ik het helemaal geweldig hoor dat zoveel mensen (met kinderen) de natuur opzoeken, maar om dan uitgerekend vandaag de uitkijktoren te beklimmen ….

Dus een wandelroute uitgezocht van 5 km. Een witte route met de naam ‘Poolshoogteroute’. En die uitkijktoren komt een volgende keer wel.

Ik was zo blij dat deze hele route lekker door het bos liep, na 2 warme dagen over de heide te hebben gelopen.

De markering was uitstekend! Gelukkig maar want halverwege was ik totaal mijn gevoel voor richting kwijt ;-)

Lieve wandelgroet,
Annemieke


 Je kan hier zelfs je paard even de nodige rust gunnen! 

 Hier even ca. 50 meter van de route afgeweken om toch dit bijzondere kunstwerk van dichterbij te bewonderen! 

Uiteraard ook weer de nodige paddenstoelen/zwammen op de foto gezet.

 En hier zijn we weer bijna bij de auto!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten