dinsdag 22 augustus 2017

22 augustus 2017 - Odoorn 'Molenveld' route



Vandaag een korte route ‘Molenveld’ (blauw) van 2,7 km gelopen in Odoorn. Een route van het Staatsbosbeheer die grotendeels langs en over de heide heen loopt.
Nou ja, korte route! Ik heb halverwege een blauw paaltje gemist (mijn eigen schuld!) en heb er dus een wandeltocht van ruim 5 km op zitten!

Maar ….. het was geweldig weer, de heide was al een en al vrolijke paarse kleur, libellen en vlinders fladderden in grote getalen vrolijk rond, diverse soorten paddenstoelen en zwammen lieten zich al zien, dus mij hoor je verder niet klagen.

Lieve wandelgroet,
Annemieke

Bij dit bankje is het dus mis gegaan! Hier had ik rechtsaf voor het bankje langs moeten gaan, een pad dwars door het mooie heideveld heen. In plaats daarvan ben ik gewoon links van het bankje rechtdoor gelopen en heb zo een extra groot stuk van de heide daarachter mee gepakt. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten